Tutaj powinien być opis

Happening wg klasy szóstej

Podczas lekcji plastyki klasa szósta miała za zadanie przygotować happening. Uczniowie mieli stworzyć na korytarzu szkolnym rzeźbę ze śmieci, która miała mieć aspekt artystyczny i jednocześnie wywołać emocje wśród oglądających - taki był temat zajęć, resztę musiała wypracować grupa.

A oto happening wg klasy 6:

Przesłanie rzeźby – ludzkość obecnie sama siebie zasypuje ogromną ilością śmieci

Rzeźba – do wykonania jej uczniowie postanowili użyć śmieci i 2 żywych modelek – pod stosami starannie ułożonych śmieci zostały ułożone dwie uczennice

Czas happeningu - rzeźbę można było zobaczyć tylko podczas przerwy (po 6 godzinie lekcyjnej – wtedy na korytarzu jest najwięcej osób).

Uczniowie musieli obserwować reakcję przechodzących osób, jednocześnie dbając o bezpieczeństwo modelek wykorzystanych do rzeźby – największym zaskoczeniem dla widzów było to, że gdy się zbliżali, to dopiero wtedy dostrzegali leżące tam osoby.

Reakcje widzów na happening wg uczniów to: zdziwienie, zaskoczenie, śmiech, zainteresowanie (widzowie zadawali pytania, robili zdjęcia), troska o modelki, obojętność, zakłopotanie, zadowolenie, niezrozumienie. Niektórzy oglądający zabierali elementy rzeźby (śmieci) ze sobą.

Oto fotorelacja z tego wydarzenia